Discot

Ledsen att jag inte hann blogga igår men kom hem vid typ halv 11 på kvällen efter discot.
Vi startade skolan vid kvart över 8 och slutade vid 3 och det var då vi skulle fixa discot.
Jag var i decorations gruppen så jag och några andra fixade lokalen och decorerade så det blev fint och roligt. När vi hade decorerat så skulle vi äta så jag hade tagit med sushi som jag åt när de andra åt McDonalds mat😄.
Efter det gick jag och mina vänner ner i och byte om jag hade en svart prickig klänning. Sen han vi inte göra något innan discot började (det börja vid 6😊)
Sen fick vi stå i kassan,sälja godis, dansa och sånt där 😜. 
Discot slutade vid 9 och sen städade vi och åkte hem . Vi känade ganska mycket pengar på discot ca 5 000 kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloggrebecca.blogg.se

En tjej på 12 år som gillar att måla,spela gitarr och blogga jag skulle älska om du läste min blogg :) jag skriver om mitt liv,mode musik och sånt

RSS 2.0