Actors

Här kommer ett inlägg om mina favorit skådespelare/skådespelerskor jag själv vill bli en skådis så jag gillar att se på filmer och sånt😄

Jag har inte nån speciell favorit men jag gillar Jennifer Lawrence särskilt i 
Hunger spelen där hon spelar Katniss Everdeen (jag är ett hunger spels fan  läste alla böcker den här sommarn ) och så gillar jag Josh hunterson (peeta i hungerspelen) 

Sen gillar jag också Orlando Bloom i Sagan Om Ringen och i Pirates Of The Caribbean och så är han supersnygg enligt mig 😊 
Och så gillar jag Lucy griffits 😊
Och Jonny Depp är bra som Jack sparrow 😊




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloggrebecca.blogg.se

En tjej på 12 år som gillar att måla,spela gitarr och blogga jag skulle älska om du läste min blogg :) jag skriver om mitt liv,mode musik och sånt

RSS 2.0